Hlavní strana

Měření složení těla

Zajímají vás tuky, svaly, voda nebo třeba viscerální tuk?

Zdravý jídelníček na míru

Žádné univerzální jídelníčky! Sestavíme jídelníček spolu.

Osobní a online koučování

Naučím Vás, jak se stravovat s jídlem, které máte rádi a přesto hubnout bez stresu a hladovění.

Společně jistě najdeme kořeny toho, proč se vás kila navíc drží nebo se vám vrací.

S komplexním přístupem se jich právě vy můžete efektivním způsobem natrvalo zbavit a udržet si fit postavu i pozitivní myšlení.

Co vám nenabízím je další restriktivní dieta, odtučňovací preparátyzázraky na počkání a neslibuji, že za vás zhubnu.

 

Za vaši důvěru vám naopak slibuji, že si neodnesete jídelníček podle šablony nebo jen obecné rady. Dostanete vždy doporučení šitá na míru vašim potřebám. Společně budeme kontrolovat opravdu měřitelné výsledky. Těmi je pozvolné hubnutí tuku, v ideálním případě tempem cca půl kila za týden – bez hladovění a bez jojo efektu. Na vyžádání vám vypracuji individuální výživový plán. Ten bude vycházet z toho, co jíte a vždy jej přizpůsobím aktuálním potřebám. Kromě termínů pravidelných konzultací je samozřejmostí být vám po celou dobu vašeho snažení oporou. Můžete se na mě kdykoli obrátit. Nejste na to sami!

Cesta k ideální váze a spokojenému tělu totiž nezačíná na talíři, ale ve vaší hlavě.

Analýza složení těla přístrojem InBody

Můžete získat tyto informace

  • Množství tělesného tuku
  • Množství tělesné vody, vnitrobuněčná voda, mimobuněčná voda
  • Množství svalové hmoty a beztukové hmoty
  • Množství svalové hmoty v jednotlivých tělesných částech a procento svaloviny v jednotlivých tělesných částech
  • Množství minerálních látek (kostní i nekostní) a bílkovin
  • Množství kostní hmoty
  • Celkové hodnocení tukové a svalové tkáně
  • Rozložení tělesné hmoty v jednotlivých částech těla
  • Edém, edém v jednotlivých tělesných částech
  • Nutriční diagnóza
  • Tělesná vyváženost, tělesná síla, zdravotní diagnóza
  • Cílová hmotnost, kontrola hmotnosti, tuková kontrola, svalová kontrola, stav tělesné zdatnosti, stupeň obezity, BCM, BMC, BMR, AC, AMC
  • Hodnotu BMI, procentuální podíl tělesného tuku, poměr pasu k bokům WHR
  • Doporučení minimální energetické potřeby (hodnota bazálního metabolizmu)

Články

by Admin
Dlouhé roky se pomalu ukládá a nemusí o sobě vůbec dávat vědět. Dokonce nemusí být ani vidět. Tikající bomba, která obaluje a utlačuje vaše orgány. Už tušíte? Moderní zabiják, který má již na svědomí více životů než zbraně hromadného ničení. Viscerální tuk!...
by Admin
Většina lidí zná pravidlo nejméně pěti porcí zeleniny a ovoce denně, někteří klienti vědí i to, že přesně bychom měli zkonzumovat asi 400g zeleniny a 200g ovoce denně. Je tedy s podivem, že většina lidí má i přes toto povědomí problém množství nejen dodržovat, ale vůbec se k němu přiblížit. Nejčastěji zkrátka „zapomeneme“.
by Admin
Na začátek bych řekla, že s tuky to není černobílé. Tuky, především ty skryté, které bezděčně konzumujeme v kupovaných potravinách, opravdu jdou svým složením a především množstvím proti našim snahám o snížení hmotnosti...